ROAR

FAAAN VAD BRA DET KÄNNS!

Har nu tränat för första gången på ett jäävla tag, och fy helvete vad härligt det känns att vara tillbaka.
Inte nog med att jag fick träna, men jag har till min förvåning inte tappat ett skit (förutom konitionen :p)! Snarare tvärtom så har jag förbättrats under tiden jag var sjuk, märkligt nog. Dock tror jag det har att göra med att flera mentala spärrar har släppt och jag vågar ge allt.

Kan nu påstå att jag behärskar dubbel kongen rätt hyffsat, tog mig över 3 år, men nu har jag den!

Ryggen är lite bättre.

Systeman saknar jag dö mycket, är dö tagg på att slåss.

Halsen känns bara bra nu enda sedan jag bestämde mig för att bli frisk.

Allt flyter på så jääävla nice!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0