Fri från halsfluss

Tjena, dags för lite uppdatering igen! ^^

Jag har haft halsfluss i 2 veckor och därmed missat sammanlagt 21 timmars träning >_>
Menmen, jag åt min sista penicilin imorse och är frisk nu ^^

Fyfan vad skönt det var att få gå ut och träna igen!
Det fick bli vägg-baserad träning i pronova, tränade med Martin och vi höll på i ca 2½ timme ^^
Pops, tic-tacs, passe-murrai och sedan avslutade vi med precision jumps.

Vädret har börjat arta sig nu också, 8-9 grader är inte så illa efter en 15- vinter :p

Kan inte säga annat än att jag älskar utomhus träningar, synd bara att jag inte har tillfälle till det oftare då boxningen tar upp det mesta utav min tid.. Inte för att jag klagar, boxningen är skit kul den med! Men det är ändå inte samma känsla som att träna ute.

Aja, när boxnings terminen är slut så har jag gott om tid till det ^^
Kommer spendera mycket tid åt skogsträning, att bara springa igenom skogen och ta alla hinder som kommer :p
Kommer även bli en del löp träning då det inte är min starka sida.. Vill öka min kondition och snabbhet^^
Ska också försöka simma då jag har tillfälle under sommarn.

I övrigt så är det inte mycket annat som är på g just nu ^^

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0