Oooo vad skönt med träningsvärk!

Shaaa!


Nu har jag ännu en gång återhämtat mig, den här gången från förkylning vilket kostade mig ännu en veckas träning >_>

Men nu är jag tillbaka och det är dags att ta igen!
Sitter med träningsvärk i överkroppen, gud vad skönt!

I söndags blev det parkour i hallen, vilket börjar kännas instängt nu när vädret börjar arta sig. Jag vill ut och träna, vilket jag inte får chansen till så ofta. Men nu är det inte långt kvar till boxnings sesongen är över och då har jag gott om tid!

Igår(måndag) var det boxning, så in i helvete skönt och uppskattat efter att ha varit hemma så länge!
Jag känner hur min kondition har blivit sämmre, dock så har min teknik förbättrats. Jag måste börja tvinga ut mig själv och springa, nu när det är plusgrader så har jag ingen ursäkt längre.

Efter sparringen blev det säck, men jag mådde lite illa pågrund av överansträngning eller något av den stilen.. Men ska jag ta igen så kan jag inte bara sluta, jag fortsatte och tänkte igenom 3 meningar i min skalle om och om igen: "Stark man, stark själ, stark kropp!".. Efter första ronden på säck mådde jag inte alls illa längre och kunde öka upp tempot.

Den 24 april kommer jag kanske köra en diplom match, uppdaterar mer om det när det närmar sig ^^
Den 13 maj blir det också att åka till höganäs vilker jag ser fram emot ^^

Aja, nu blir det att träna hårt!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0