Tisdags träning

Idag var det tänkt att bli parkour och sen gå vidare mot öppen matta på kenpon och träna inför klubb-tävlingen som är den 8nde oktober, men jag stannade och tränade parkour ist :p


Det blev inte så hård träning, med andra ord: det blev en jäääääävla softande >_>..
Får ta igen det imorgon :p

Men en sak som jag lärde mig idag:
- Att inte knuffa ifrån med båda benen i en cat to cat. Istället ska man ha en fot mot väggen och en hängandes, sen liksom ta ett kliv med det andra och skjuta ifrån.. Svårt att förklara XD. Men det gjorde en jävla skillnad! Blev nästan så att man fick för mycket fart! ;p


Sen mot slutet så letade jag och Martin efter olika "min-uppdrag", dvs att ta sig från punkt A till B utan att nudda marken eller liknande, och Martin hittade en jävligt bra som jag kommer nöta på tills jag klarar den :p

Aja, finns nog inte mycket mer att säga^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0