Spontan träning!

Satt och lyssnade på "Give my love to rose" av Johnny Cash, och helt plötsligt fick jag en jävla lust att dra ut och träna ;p.

Så efter lite fjäskande för mamma om att jag fick MVG på ellära provet, så lät hon mig gå ut :p.


Tränade mest på passe-murraille, och några basic vaults.
En skön och kort träning på ca 1 timme^^.

Inte varje dag man drar ut på natten och tränar, skönt med lite omväxling :p.


Utvärdering:
- Jag måste nöta på grund vaults och öva upp min kordination och mitt fot-arbete.
- Jag måste ut och träna oftare, men inte fysiskt. Jag tror att gå ut och bara träna psyket och förbereda sig mentalt inför saker kan hjälpa med att komma över rädsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0