Linköping!

Våran officiella favorit turk ringde mig imorse och fråga om jag skulle med och träna i Linköping med traceurerna där, och två från air-wipp.
Självklart så hänger man på!


Vi hade skit kul! Det blev en del filmande också, som jag kommer lägga upp sen :).

Jag tränade nog mest på precision och balans, även om det inte var en fullt seriös träning^^.
Men kul hade vi!

Något jag måste öva mer på:
Bli oberoende av vilken fot som är närmast hindret när jag vaultar, känner att jag gör massa små steg och förlorar fart eftersom att jag föredrar att ta avstampet med höger fot. Det blir något att träna på.

Imorgon är det dags för första träningen med parkour föreningen i Norrköping! Är fett taggad :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0