KFUM - Parkour Norrköping

Okej! Nu är jag hemma efter 4 timmars träning^^.

Det jag tränade mest på var kong-press, sen så tränade jag på muscle-up också.
Jag trodde aldrig att jag skulle klara av att kong-pressa så långt som jag gjorde idag eftersom att jag nästan aldrig har gjort det tidigare. Stort tack till Mattias som pusha mig och hjälpte mig ^^.

Lyckades också få in muscle-up med båda armarna över samtidigt^^.

Det var ett lyckat pass! Alla hade kul och hoppade runt, ser verkligen fram emot nästa söndag!

En punkt som hjälpte mig med kong-press:
- Spurta precis innan avstampet.


Sen så blev det dags för nybörjar passet, mitt första pass som instruktör.
Det gick helt okej, kul att det var så många som kom!

Det blev lite svårt att organesera saker och ting eftersom att vi inte hade förberett så mycket, men det blev rätt hyffsat ändå ;p.


Ser som sagt fram till nästa söndag!
Tack till alla som var med idag! Hade skit kul! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0