Tisdags träning

Skön träning^^..


Började med parkour i två timmar, spenderade mer än halva passet åt fys.. Sen så övade jag på passe murraile en kort stund..

Mot slutet av passet så ville jag prova något nytt, jag bestämde mig för att jag skulle sätta kong2roll.. so I did^^..

Den var inte så läskig som den verkade, det gäller bara att man vågar luta sig framåt, kan man dive roll så klarar man kong2roll hur lätt som helst.

Sen så gick jag mot kenpon för att fortsätta på öppenmatta.. Lita halv seriös träning där ;p
Jag och Krille lekte någon "sparka den andra på smalbenet"-lek, så jag har ont i smalbenen och knäna just nu :p

Aja, skön träning som vanligt^^..

Nu får jag ta och säga hejdå, för snart börjar skolan :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0