Söndags träning!

Idag blev vår andra gång i hallen^^

Jag körde för det mesta muscle ups och precision jumps :p

Jag försökte mig på dubbel kong, men efter att ha failat några gånger så provade jag en vanlig kong över, då kom jag fram till att det är effektivare och säkrare, så varför slösa tid på dubbel kong när jag kan träna in något mer effektivt ^^..


Försökte mig också på backflip, den blev sne och jag landa på knä... yeeah.. bättre än senast jag försökte iaf xd


Jag börjar bli bättre på muscle up, målet är ju att utföra den långsamt, med båda armarna över samtidigt.. ifall jag spenderar en halv timme åt muscle ups varje söndag så borde jag klara det innan jul iaf^^..

Sen tränade vi lite på precision till rail, det gick bra^^..


På nybörjar passen har vi nu gjort så att varje instruktör har en grupp som man instruerar 4 ggr, sen så byter gruppen instruktör och så roterar vi var fjärde träning.. Ah, dåligt förklarat..men you get the point.. hoppas jag ;p..
Uppvärmningen hade vi gemensamt, sen så började jag med lite grund vaults.. Sen så körde jag precision jumps med dom, dom fick in tekniken ganska bra ^^.. Jag gick också igenom cat leap och rollen..
Passet avslutades med gemensam fys, tycker nästan att vi borde trappa upp tempot lite ;p

Kul pass! Tack till alla som kom! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0