Onsdags träning

2 timmars öppen matta idag.

Jag tränade för det mesta inför tävlingen, tack till Sebbe som hjälpte mig =).
Känner att jag ligger lite i back med fightingen, dags att trappa upp.
Men det gick bra, lärde mig några taktiker, bara att fortsätta träna inför tävlingen ;p.


Sen så tränade jag pull-ups och mage i gymmet.
Fan vad mycket svagare jag har blivit på pull-ups, för ett år sen klarade jag över 15.. nu klarar jag knappt 8 >_>..
Så nu vet jag vilken fys övning jag ska göra mer ofta ;p...

Allt som allt så gick det väl bra, känner mig lite sur över att jag bara hinner med 2 parkour pass i veckan.. Så som det ser ut nu så kommer jag antingen byta ut onsdagen eller torsdagen mot parkour efter tävlingen. Och om jag väljer att sluta med kenpo efter jul så kommer det bli ca 4 pass i veckan.. Men vi får se hur det blir ^^


Aja, bai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0