Måndags träning

Ny veckan, nya träningar!

Måndagar är kenpo dagar.

Jag gick dit ca en timme tidigare för att passa på att träna på öppen matta, jag ville öva på mina handstands.
Jag känner att jag börjar få liiiiiiiite lite mer kontrol, men samtidigt obalanserat.
Jag känner mig som ett barn som ska lära sig gå, fast i mitt fall blir det på händer ;p.

Jag han med några butterfly kicks också, jäävlar vilken höjd jag börjar få till.. är bara så sur på att jag inte får till b-twisten >_>.. jag börjar få till rotationen.. men landningen kan suga mig..
Aja, bara att träna och nöta ;p



På kenpon så övade vi två tekniker. Clutching feathers och shielding hammer.
Det gick bra, jag måste bara tänka på att gå in med mer kraft och flytta motståndaren, inte mig själv.


Allt som allt så kan jag säga att det var ett kul träningspass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0