Söndags träning

Träning i kfum-hallen idag^^

Jag tränade för det mesta på kong-press och press2rail.

Jag tränade också barfota, man får mycket bättre kontroll, men det gör ont om man inte är van, vilket jag absolut inte är >_>
Man märker hur viktigt det verkligen är att landa rätt på t.ex rails. Gör man fel gör det ont :p

Det känns så härligt att märka sin egen förbättring, sen vi började träna i hallen så har mina kong-press's blivit mycket bättre, inte för att dom är bra än :P.. Men bättre^^

Lyckades också sätta dubbel-kong, ska bli kul att exprementera med det sen :p

Inte så mycket proggresion på min handstands dock, får ägna något öppen matta pass åt det sen ^^..


På nybörjar passet så körde vi sammarbets övningar med dom så att dom ska lära känna varandra och lita på varandra mer :p

Längtar till att få köra ut alla och träna med dom utomhus, blir nog till våren pga att folk verkar vara rädda för kyla ;p menmen..

Imorgon blir det kenpo, inte så taggad..Men all träning är bra träning..

Peace^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0