UPP! UPP!

Wow, det har redan gått en termin sen vi stardade föreningen.. Jävlar vad fort tiden går ;o

Jag valde att avsluta mitt sista pass så hårt som möjligt.
Överkroppsfys fick det bli, eftersom att jag vill kunna gå ut och träna åtminstånde ben på tisdag.

Anyways..
Är verkligen slut i överkroppen, speciellt armarna.
Jag älskar verkligen den här känslan.. Man känner hur träningsvärken kryper fram, man är helt slut i kroppen, armarna darrar..

Känslan av när man utför en viss övning, den där sista repetitionen där man är helt slut.. Det känns som att kroppen väger ett ton när man försöker pressa upp sig själv.. Man stänger av allt runt omkring sig själv, utan en enda tanke i huvudet kämpar man med att ta sig upp..
Man hör röster omkring sig skrika: UPP! UPP! Man hör sina egna tankar skrikandes UPP! UPP!
Kroppen börjar skaka..
Man ramlar ihopp..
"When you get knocked down you got to get back up".. Man hör låten "If you are going to be dumb you got to be tough" rulla i huvudet..
Man tar ett djupt andetag..
UPP! UPP!
Ett nytt försök.. Man pressar sig själv fullt ut.. Man börjar lyfta.. Man är uppe..

Ni som har kännt den känslan vet vad jag menar.. En av mina favorit känslor.

Jag ser fram emot att vakna imorgon.. Känna träningsvärken i kroppen, så stel att jag kommer bli tvungen att rulla ut ur sängen..

Dags för mig att sova nu :)

Peace ^^

Kommentarer
Postat av: Turk

Du fortsätter att inspirera och motivera mig som vanligt bror :)

2009-12-13 @ 22:17:19
Postat av: Johan

Det trevligaste är support. Det roliga är glädjen. Det fina är filosofin. Det otroliga är viljan.

2009-12-14 @ 00:57:05
URL: http://johanwahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0